azt álmodtam

azt álmodtam

gyurgyalag

2016. január 26. - katácska!

Azt álmodtam tegnap éjjel, hogy megpillantottam egy gyönyörű színes madarat, ami rászállt a vállamra. Nem félt tőlem, meg tudtam simogatni a feje búbját is, egész sokat ült a vállamon. Álmomban tudtam, hogy ez a madár egy gyurgyalag, de a való életben még sosem láttam gyurgyalagot, sőt az az igazság, meg sem tudtam volna mondani pontosan, hogy néz ki. Most jutott eszembe és rákerestem. Gyönyörű madár.

12599220_103255530059553_1721668386_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aztalmodtamejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr378328324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása