azt álmodtam

azt álmodtam

trópusi erdő

2016. február 09. - katácska!

Azt álmodtam éjjel, hogy egy trópusi erdőn keresztül hajtottunk át kocsival egy sráccal, aki lehet, hogy a volt barátom volt, de mire felébredtem, erre már nem emlékeztem. Széles volt az út, szépek a fák, a párás meleget nem éreztem, de a látvány egyértelművé tette, hogy ez egy trópusi erdő, különleges volt.  Ahogy haladtunk, a sofőr gázt adott, gyorsult az autó, akkor már olyan volt mintha egy repülőn ülnék,  a hang is és az érzés is és azon gondolkodtam hogy fogunk felszállni, hisz nincs elég hely. Nem is sikerült. Aztán hirtelen szembe jött egy nagy dzsip és a bal szárny neki súrlódott. Hátranéztem a visszapillantó tükörben, hogy mi történt de itt ugrott egyet a kép, a következő jelenetben már többen ültünk egy folyóban, mintha a meleg elől mentünk volna oda, csak üldögéltünk békésen, különösebben idegesek sem voltunk, pedig olyan volt mint egy filmjelenet, mikor várják a túlélők, mi lesz a katasztrófa vége. Ennek ellenére mikor felébredtem szinte csak az erdő képe maradt meg bennem, szép volt.

160106_poor_access_img_assist_custom-640x320.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aztalmodtamejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr838373340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása