azt álmodtam

azt álmodtam

gerle

2016. február 11. - katácska!

Azt álmodtam éjjel, hogy berepült egy gerle a szobámba. Láttam, hogy be akar jönni, résnyire volt nyitva az erkélyajtó, de féltem tőle, mert nagyon hasonló a galambhoz és én utálom a galambokat. Már láttam előre, hogy nehéz lesz kizavani és féltem, hogy majd megijed és ide-oda csapkod. Szép lilás színe volt, nem szürke. Úgyhogy csak gondolom, hogy gerle, még az is lehet, hogy nem az. Végül nyugodtan átsétált a szobán, én pedig kinyitottam a bejárati ajtót és kiengedtem ott. Úgy voltam vele, hogy jobb kint mint a bent, a lépcsőházból majd kitalál a folyosóra, onnan pedig elszáll.

red_20collared-dove.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aztalmodtamejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr998381646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása